05 januari 2021

Om jag hade pengar? Tra-la-la-la.

Eftersom jag är en tänkare? Så undrar jag ibland? Vad jag skulle, ha blivit. Om jag nu inte, hade blivit det jag är idag? Hade jag nu haft, rika föräldrar. Bättre möjligheter, bättre utbildningar, mera sociala verktyg. Ett stabilt yttre inre. Då hade jag, kanske blivit kärnfysiker? På nåt labb i fjärran? Nja, det verkar tråkigt.

Är nog inte, tillräckligt nördig? Varför inte meteorolog, på nån flashig tv studio? 50/50 diskussioner. Tja? Allt är bara, breda spekulationer. Kanske var det bara, en mening att jag blev vaktmästare? Om detta, vet vi ingenting om?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Handplockade funderingar etthundraett: Du gamla du fria.

I dag den 6 juni firar vi nationaldagen på vissa ställen med pompa och ståt på andra platser eventuellt någon sporadisk flaggvinkning hos os...